Johnny Member

• Male
  • Member since Feb 23rd 2016
Last Activity

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

To Enter For DD2&CTF FreeVIP CLICK HERE

• Juninho Matador -

EU ACHO QUE FOI MEU IRMAO QUE MEXEU E COLOCO NO TIME

• Juninho Matador -

EU NADA
    FUI TOMA BANHO E DEIXEI DE ESPECTADOR

• Gabriel Badim -

Johnny Como Pego admin Gratis

• w.br -

Johnny por que estão me dizendo que a maneira que eu estou duckando é ilegal ? Eu não entendo, é uma função do meu mouse e eles tão querendo me banir? Tem como vc me ajudar ? Ou entrar para vc ver como eu ducko?

• Johnny -

Olha mano eu posso até ver, mas se esse modo de duckar te da vantagem os caras vão pegar no pé mesmo

• -_$U1C1D4_- -

Johnny Man Quero DesBann :(

• Juninho Matador -

quero pega minha conta de volta mano

• Johnny -

Usa essa que vou pedir para excluírem as outras

• Juninho Matador -

como faço pra pega minha conta de novo johnyy ????????????

• Juninho Matador -

tamo junto mano sou eu o Sai. tive que fazer outra conta

• Juninho Matador -

eae johny mano
    tive que fazer outra conta porque a minha deu bug puta que pariu sou eu o Sai. mano
    blz

• w.br -

Ou pra que q serve esse dinheiro q fica aqui no fórum? No meu tá aparecendo 50 mais n sei praque serve kk?!

• Johnny -

Bom cara até onde eu sei com isso aí você pode comprar coisas clicando em SHOP ali em cima, mas lá só tem para comprar a tarja para o perfil aqui olha lá você pode estão lá para comprar "CT Post Template" e "T Post Template" comprando isso vai ficar do lado do seu nome aqui, que nem no meu aonde está escrito PRESIDENT aí vai ficar um desses nomes de qual você comprar, mas depois você pode mudar o que está escrivo e por o que você quiser por 30 dias, depois de 30 dias você não pode mudar mais o nome ali, para isso terá que comprar de novo, agora se esse dinheiro tem utilidade em outro lugar aqui eu não sei, mas acho que é só no SHOP mesmo

• Sai -

johnny porque o ranks o top10 nao aparece mano em ?????????????????????????

• Johnny -

Quando isso acontece e porque o GAMEME está fora do ar

• Sai -

VALEU JOHNNY MANO TAMO JUNTO

• Johnny -

TAMO JUNTO PARCEIRO SE PRECISAR É SÓ ME CHAMAR AQUI, UM ABRAÇO

• Sai -

Johnny take my ban because you banished me again? I do not do anything wrong.

• Johnny -

Aí mano para de ganhar pontos sem jogar, eu vou espalhar para todos os admins que é para dar ban de 1 dia se pegar, é a regra e temos que cumprir, valeu

• Mr.happy -

johnny u can't play in fatal kilers now? i need u help

• Johnny -

OK let's go

• Chatuba de Mesquita -

Obrigado Johnny é bom saber que esse server tem adms de verdade !! Muito obrigado

• Chatuba de Mesquita -

Johnny pff me responda eu sou o Chatuba de Mesquita

• Johnny -

Aguarde, sua situação será analisada

• Johnny -

Desbanido

• Xlr8^^ -

Johnny ? Tenho uma dúvida pra tirar, é sobre um ban que aconteceu.

• Johnny -

Sim mano pergunta lá na "New Conversation"

• Xlr8^^ -

OK!

• fxsara -

ok johnny i need your help here i got over 50 points so i wanna apply for admin btt i dont know abt apps , it would be great if u could help me out with this things
    thanks

• melissa -

johnny can i need your help in fatal that top 3 named S__Z is a waller

• Johnny -

I'm going there

• melissa -

hi its u!sorry yea he is acting waller and its obvious and look at his move

• melissa -

johnny thank you so much for given a time for it ;)

• S__Z -

WHHAATT, MELISSA??????????????????????????????

• apps1g -

Dude, I don't know if you're like friends with that guy jimmy har or satobsat but first of all they're the same person. Same Steam ID so in my report it was for the same person who changed his name and secondly the guy was wallhacking. Sorry the demo I recorded of him isnt proof enough but I know this game and that kid is 100% not clean.

• Johnny -

I'm not his friend and another thing
      If you have that certainty why did not you ban him if you have the power for it?

• apps1g -

I tried to, It said "user was already banned". or some error like that.

• apps1g -

I meant to private message you this. Sorry this is public. I didn't mean to sound so abrasive if it seems that way.

• Johnny -

No problem I sent you in the new conversation how to use amxmodmenu good luck

• apps1g -

Dude, I don't know if you're like friends with that guy jimmy har or satobsat but first of all they're the same person. Same Steam ID so in my report it was for the same person who changed his name and secondly the guy was wallhacking. Sorry the demo I recorded of him isnt proof enough but I know this game and that kid is 100% not clean.

• ShHere! -

Why close the topic @[C]raZyyy^[P]AtterNNNNN the demorviewer with more experience has not given his opinion..?¿?¿?

• Johnny -

No need more me and Jack seen is enough
      he has not enter in since Wednesday and this report is a long time here
      without a final conclusion

• Johnny -

Ready he gave his opinion and said it is clean

• cyp007 -

COULD U COME ON SERVER AND BAN APPS1G coz he is fcking waller. everyone says. thank you

• Johnny -

youtube.com/watch?v=n6P0SitRwy8

• Ojuara -

johne hacker dd2

• Johnny -

É Johnny rsrs e eu estive ausente no sábado e hoje só estou entrando agora
      quando for assim manda uma mensagem no bate-papo do fórum

• Sk | Walle -

Hello guys). I am a newbie here) ...I was told that somebody tried to defame me by saying that I am a hacker...I have joined here...It is really good forum)

• Johnny -

Thank you :)

• Vtouti-S -

thx brother

• fxsara -

Hi ! johny this is Sara

• UNDERTAKER -

How you doing my man ? All good ? Dont worry it will be :)

• Johnny -

I'm fine thank you :D